وقتی دوربین های مداربسته تحت شبکه را نصب می کنید ممکن است پس از تست های ارتباط بین سنسور دوربین ها، دی وی ار و همین طور سیستم مانیتورینگ با مشکلاتی مواجه شوید. گاه با چند ترفند ساده می توان این موارد را رفع کرده تا دوربین مداربسته کارکرد درستی را داشته باشد؛ در ادامه شما را با این راهکار ها آشنا می کنیم.
۱- ریبوت یا راه اندازی مجدد نرم افزار دوربین مداربسته
۲- استفاده از دستور Ping و پیداکردن دوربین مداربسته در شبکه
۳- بررسی جدول ARP (پروتکل تحلیل آدرس)
۴- بررسی تداخل آدرسهای IP
۵- بررسی اتصالات و برق دوربین مداربسته
۶- بررسی کابل کشی
۷- بررسی پسورد دوربین مداربسته
۸- بروزرسانی نرم افزار فرم ور
۹- درخواست کمک از شرکت سازنده دوربین مداربسته(یا از طریق جستجوی اینترنتی)
۱۰- ریست دوربین مداربسته و برگرداندن تنظیمات دوربین مدار بسته به حالت پیش فرض(کارخانه)
می 4, 2019
آوریل 26, 2019
فوریه 10, 2019
ژانویه 29, 2019