نام تجاری پاناسونیک در سال 1955 ایجاد شد و برای اولین بار به عنوان یک نام تجاری برای سخنرانان صوتی استفاده شد. این نام ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. پاناسونیک بعدا به عنوان نام تجاری جهانی در مناطق مختلف و در گستره وسیعی از محصولات استفاده شد. در سال 2008، آن را به عنوان نام تجاری شرکت به تصویب رسید.
نام تجاری شرکت نماد فعالیت های تولیدی و بازاریابی، محصولات با کیفیت بالا، نتیجه فلسفه مدیریت اساسی شرکت است. همچنین ارتباط حیاتی بین شرکت و مصرف کننده دارند.
بر اساس تحقیقات، انتظار می رود بازار جهانی نظارت تصویری در سال 2019 در 24.08 درصد رشد کند. در دورانی که تهدیدات امنیتی به طوری گسترده و وسیع هستند، نظارت تصویری به عنوان حفاظتی برای زیرساخت ها و محیط های حیاتی عمل می کند.
نوامبر 7, 2019
می 11, 2019
می 9, 2019
آوریل 26, 2019